F A C E S

skrivet 2009-08-03 klockan 17:59:08
Första året jag var på faces på riktigt. Har varje år lyckats att inte ta mig till festivalen, men nu var det på tiden! Först chilla vi vid Ankis&Tiinas tält. Där var Nina, Bänä, Robin, Tiina, Anki, Julle, Julia K och hennes vän och Petri. De flesta var redan i bra skick när jag kom. Sen pina Tiina Anki med hö. Stackars Anki, hon hade inte en chans.

Det fanns Leksands knäckebröd och vedgemite från australien. Fn va illa det smakar. Lite som julmust;)

Väl inne på festivalområdet gick jag och Julle och kolla på konstutställningen. Ninas foton var fina. Sen hängde vi i Kelmus utrymmen sen gick vi till utomhusscenen och sen vidare till stora inomhusscenen. Sen blev det mat och så var man ganska färdig. Blev kyligt som fn på natten, så cyklade hem. Hitta Nina och Julle på vägen som inte fått taxi, så följde Julle hem.





















Kommentarer



Frida
skrivet 2009-08-04 klockan 16:01:49

Kiva bloggat - å förvånansvärt bra bild av oss. Vi liknar ju rikit varandra Ika =D


ika
skrivet 2009-08-04 klockan 17:55:58

i know, tänkte helt på samma sak. Hjälper ju iofs att vi båda har scarfar. Mitt huvve ser dock större ut än ditt, haha.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar