Helgin.

skrivet 2009-08-30 klockan 21:08:24
Nu har jag lämnat tillbaka Rockie till Frida. Det gick bra att vara hundvakt fyra dagar. Tidiga mornar och promenader. Helt nice. Passar ju bra när man inte har någon annan rutin på dagarna. Rockie och Ninja har sysselsatt sig med att jaga varandra:)

Det var gemytligt med Julle & Iina i skären. Vi hade korsförhör i tur och ordning och nu känner man sig uppdaterad. Skönt.

Mirjam ringde igår också. Hon var en snabbis i Finland, men det passade inte att träffas, synd. Men vi prata en god stund och det var kiva att höra att hon har det bra på praktikplatsen på en arkitektbyrå i London och att vi fortfarande kan prata som om vi setts i veckan. Härligt med såna människor. Hoppas jag kan åka till London ett varv ännu i år.

Imorgon fyller paps år. Kanske han får en tavla eller en blomma.
Sen fyller Frey på tisdag. Han har redan fått sin present. En threadless t-shirt där det står "Videogames ruined my lifte Good thing I have two extra lives". :D Han premiäranvände den på ettan igår. Jej!

Nu är jag ganska färdig. Nati nati.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar