Sniglar och sånt

skrivet 2009-08-05 klockan 22:08:13
Ikväll när jag skulle ta cykeln till Landsbroknäppen och dinera tortillas med Julle et Co var cykeln min full av sniglar. Hela SEX stycken hade krälat sig upp på styret. Sen fanns det ännu två på däcket. Konstiga djur det där.

Det var förövrigt trevligt hos Julle som vanligt. Sen var jag dum nog och fråga efter efterrätt, så det blev att dela en hel dajmkaka på tre. Shit va gott det var, men ack vad mycket kalorier. Anki var tapper men fick inte ner hela sin bit.

Plus minus minus att vara på löprundan liksom;)

Miko ringde idag. Han hade två finska tjejer som potentiella kunder och kom inte på vad min hemort hette. Så han måste ringa och fråga. De visste nog var Karjaa var. Kanske han fick någon biljett såld. :D



Sniglar på styret.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar