unika besökare

skrivet 2009-08-07 klockan 12:07:16
Jej, jag hade 47 unika besökare igår. Tycks funka att man puffar för bloggen på fb. Egentligen skriver jag mest för mig själv som en dagbok och sen för de som inte träffar mig varje dag och ändå vill veta vad som händer i mitt liv. Sen hur många det är vet jag inte riktigt, men känns ju bättre om det är fler :D

Man är väl en sucker för uppmärksamhet!

Sitter nu och planerar min trip till Stockholm 22-23 augusti. Ska gå på Coldplay på sthlm stadion. Kommer bli grymt. Jej! Nina, jag och en Malin +Lotta och Macke är iaf på väg. Vi ska riktigt bo fancyt på scandic hotell sergel plaza på lördag.

Tänkte om jag förlänger helgen lite med att åka redan torsdag kväll och tillbaka måndag kväll, men det beror lite på mina sthlms kompisar. Kusin Emmi var i alla fall positiv. Jej!

Kommentarer



skrivet 2009-08-07 klockan 12:09:45

yeeeii, jag blev glad när jag hade 18 haha!


kajsa
skrivet 2009-08-07 klockan 21:44:47

jag läser jag läser! Kul"! Hoppas allt är bra med dej. =) puss kram


ika
skrivet 2009-08-12 klockan 11:24:14

jee jee :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar