Helgin

skrivet 2009-08-03 klockan 17:45:16
I fredags var det Karisnatten. Det spöregna på kvällen, så feelisen var lite dålig. Vi, Nina, Lotta, Julle och jag, tog vara på tillfället att gå på bio gratis och så män som hatar kvinnor. Den var JÄTTEBRA. Undrar hur högt vi hoppa då vi skrämde oss när första skottet avfyrades i skogen, haha.
Sen chilla vi hos Nina först. Jag gick ut och gå med Rockiesen mellan varven och sen gick vi till serendi. Där var mysigt med ljus på borden och massa folk. Kvällen slutade där, vilket var helt okej.

Sen var det släktträff med Wickströmmarna på stugan på lördag. Två farbröder, en faster och en kusin. Pappa var dock inte med, för han hade fullt upp med snappertunadagen och faces. Det var nice. Vi åt god mat och så var det femkamp.

Kvällen tillbringades i Billnäs på faces.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar