I väntan på värme.

skrivet 2009-12-16 klockan 15:29:04
Tjo, sitter och väntar på VVS-gubben som eventuellt om han hinner ska komma och titta på våra batterin (element) på övrevåningen som vägrar funka. Antagligen behöver de luftast och hackas igång, men jag vet inte hur man gör och jag fryser ihjäl, så då måste man ringa efter hjälp. Bara hjälpen sku komma. Fn, man borde kunna sånt här själv.

Inte helt hejssan att sitta inomhus med ullmax underställ under mjukisbyxor och jacka + extra fleecetröja.

Sa jag redan att jag inte tänker bo i hus(!) i framtiden. Så himla mycket jobb.

Ikväll är det handbollsmatch i Sisu Arena. BK-46 mot HC West. Kan blir riktigt spännande.

Resten av veckan består av jobb to-fre-lö och söndag. Men ska nog hinna ta en trip till A8. Alltför längesen nu jue.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar