Irriterad.
skrivet 2009-12-01 klockan 13:54:58
Nu har vi ny internetliittymä här på Matsgatan. Karis Telefon bjuder gladeligen ut sitt nya snabba internet, men kollar inte om den nya kunden har ett modem som funkar för uppkopplingen. Dåligt tycker jag. Fick åka på stan och ta hem ett provmodem och testa då vårt gamla inte funka och provmodemet funka, så det blev att köpa nytt modem.
Tycker bara det är så j-vla onödigt att de inte garderar sig genom att kolla en så grundläggande sak som modem. Nu var jag ju tvungen att ringa till helpdesk, sen söka provmodem, föra tillbaka provmodem och sen punga ut över 50 euro för ett nytt!? Var är kundservicen!?
Tycker bara det är så j-vla onödigt att de inte garderar sig genom att kolla en så grundläggande sak som modem. Nu var jag ju tvungen att ringa till helpdesk, sen söka provmodem, föra tillbaka provmodem och sen punga ut över 50 euro för ett nytt!? Var är kundservicen!?