Julhelgen kom och for.

skrivet 2009-12-27 klockan 21:12:41
Mycket dåligt med uppdaterandet nu i dagarna 2 eller 3. Har dålig koll. Tiden bara rinner iväg.

Huset har varit fullproppat med syskon och det har varit livat med hund och katt på samma kvadrat. Julafton var nice, men god mat och hela familjen samlad. Jag fick spikmatta, BK-46 handduk och sockor:), choklad, lotter och pengar. Jag köpte lotter åt pappa och Matte och Matte vann 50e på sin mega ässä. Jess! Det var roligt.

Juldagen var en success. Först var vi till kusin Jonna och drack rödvin och spela pictonary som jag och Jonna vann. Wihuu, sen fortsatte vi hos Julia. Jag hade min franska klänning och hade feelisen på topp. Vi hamna inte köa längre än vanligt och allt gick smidigt. Jag hade bra fylla och dansade hela kvällen.

Nu har jag nyss varit på Avatar. Loved it! Skulle gärna se den i 3D också, men då måste man in till Helsingfors.

Snart bär det av till Egypten. Bara 4 dagar kvar! Galet vad tiden går fort.

Imorgon jobb 6:30-14 och samma på tisdag. Sen packas det på onsdag. Gillar läget;)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar