Nattjobbare

skrivet 2009-12-05 klockan 20:14:12
Jahapps, då ska man strax på jobb igen. Sov till 14:30, borde ha sovit till 16. Sen frulle och hastigt i duschen då det var matcher i hallen. Så har tillbringat den här kvällen i SISU-arena. Först herrmatch som de förlora med 1mål mot Atlas. Sen dammatch där brudarna slog Åifk med många mål. Very nice! Sku inte liiiite vilja vara med på plan. Ska fara med på träningen på onsdag för att träna knä med Sabbe på sidan. Det är bara att börja jumppa/gymma det annars blir det inte till något.

Igår fundera vi vidare med Julia och det lutar åt en resa till Egypten på nyår-> 2v. Yay! Fy fn va nice. Måste bara smöra lite för Anna så jag får ledigt.

Senare på fredagkvällen var vi till Serendipity där Lina skulle sjunga, men jag hann höra ett riff och sen måste jag på jobb. Det var lite störigt, men helt kiva då vi var flera bekantar där. Me like.

Natten börja lungt på jobbet. Sen blev det lite mer happening och vi gjorde 28 mat varav 5-7 pizzor. Jag gillar faktiskt att göra pizza :D. Jag jobba med Nina och hon var helt superb. Vi kände oss rätt så nöjda med vår insats när vi slutade;) Jag var så upp-speedad när jag slutade att jag hängde 45 min och chilla med brudarna innan jag for hem. Sen blev det ett avsnitt Glee i sängen innan jag somna.

45min till nästa natt-skift. Wish me luck. Hade fari 30 mat förra lördagen. Puh!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar