Snart Hurghada.

skrivet 2009-12-30 klockan 21:03:47
Packar och packar, 14 dagar är ju en lång tid. Ska försöka att inte ta med SÅ mycket;)

Snart bär det av till flygfältet. Pappa kör oss dit med start 5:30. Planet lyfter 9:10 och så är vi i Hurghada på eftermiddagen vid 14. Sweeeeet. Kommer bli så himla skönt.

Jag tar med datorn ifall jag vill jobba på mitt slutarbete och så har jag laddat hem ett par filmer och lite musik. Tror inte det finns internet på hotellet, men man vet ju aldrig. Kommer antagligen vara ganska dött på bloggen nu i 2 veckor.

Allt smått och gott som jag behövde köpa med blev typ 100 euro idag, men som tur var får jag lön imorgon :D och så fick jag lite cash av mamma i julklapp. Dessutom har mamma varit snäll och strykt mina sommarkläder som legat längst under i klädhögen i tvättrummet. Tack mamma!

Nu ska jag packa vidare. So long.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar