Snöig söndag.

skrivet 2009-12-20 klockan 22:44:29

Alright, det blev en riktigt bra kväll igår. Jag fick leka stand-in för Frida och hängde som sagt med 84:orna. Lina var värdinna för deras årliga jul-get-together. Sen blev det A8. Vi hamna köa (som vanligt) men jag tyckte ändå det gick rätt fort (tur). Väl inne hittade jag flera bekanta:D Var kvar till sista dansen, för man kan ju inte fara hem före det;)  Lyckades sen också få åka taxi hem. Sweet. Nu väntar jag ivrigt på juldagen!

 

Idag har jag jobbat kväll på shell. Eftersom jag var i bra skick (på riktigt alltså) igår, så har jag inte haft krapula idag. Nice. Det var lungt på shell, då det inte var så mycket folk i rörelse pga snövädret! Shit vad det har snöat! Fick leta fram min bil ur snöhögen när jag skulle hem.

 

Innan jag for på jobb kom min kusin Emmi och hennes pappa Seppo på besök. Supertrevligt! Tur så var jag ännu hemma då.

 

Läste att Brittany Murphy dött. Shit, hon var ju bara 32. Det var pga hjärtstillestånd och det var hennes mamma som hittade henne livlös i duschen. Hemskt.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar