Trassel på tråden.

skrivet 2009-12-04 klockan 14:01:06
Okej, jag fattar ingenting. Köpte ju som sagt nytt modem från westcom. I paketet uppmanades man att installera ett program innan man sätter i modemet. Okej. Gjorde inställningarna osv. Nå, sen funka ju bara internet till pc:n och inte mac:en. Ringer och begär hjälp idag. Han visste inte så mycket, men gav ändå ett råd med en viss inställning. Jag trycker reset på modemet och ska börja göra nya inställningen när allt plötsligt FUNKAR. WTF!

Okej, fint så MEN om fabriksinställningen funkar från första början varför uppmanas man då att göra en massa inställningar. Blir tokig. Hur ska folk som har mycket mindre datorvana än jag klara sig egentligen!? Så mycket trassel i onödan. Nu kanske ni tycker att det är jag som är trasslig, men jag anser att jag gjort som jag skulle. bah.

Iaf så tänkte jag nu fara å simma. Lugna nerverna lite inför nattens jobb. Hoppas alla hinner dimpa på alla julfester innan de tar sig till Shell på pizza.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar