depp

skrivet 2009-02-16 klockan 21:37:25
Jag undrar om jag lider av nedstämdhet. Eventuellt årstidsbunden. Jag har ingen lust att stiga upp på morgnarna. Kollade lite på symptom på internet och hade fler som passa in på mig så som; gråtmildhet, skuldkänslor, intolerans gentemot andra, dålig motivation, bristande intresse, glädjelöshet, irritabilitet, hopplöshet, svårigheter att fatta beslut, likgiltighet.

Det är ju rätt vanligt att man är nere ibland, men jag brukar inte vara det. Jag som är så P O S I T I V! Vilket jag är på riktigt. Har aldrig varit sån som grubblat alltför länge och ser hellre glaset halvfullt än halvtomt. Alla som känner mig vet att jag inte är långtifrån ett skratt och ett H J Ä R T L I G T sådant.

Det har varit fantastiska vinterdagar här i Borlänge, men det har inte piggat upp mig? Inte ens handbollsmatchen igår fick igång mig. Jag var slöare än slöast. What's wrong with me? Jag som gillar vintern. Hjälper ju inte att många i min umgängeskrets är stressade och trötta på Borlänge och vill inget hellre än bort härifrån.

Ska äta apelsiner och järntabletter och hoppas på bättre tider.

Kommentarer



Najna
skrivet 2009-02-17 klockan 12:05:57

Jepp, vårdepression is the shit. Eller jävligt skit ska vi säga.


kaj
skrivet 2009-02-17 klockan 16:45:17

Så är det ibland!! :/ I know!! Ibland vill man inte liksom. MEN det går över!! :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar