sådär mitt i natten

skrivet 2009-02-28 klockan 02:49:16
Åh, Mia och Klara i SVT är så sjukt roliga. Satt här hemma å skratta med mig själv igen. Se dem på svt play om ni har möjlighet.

Ahapp, då så. Idag blev det lite jobb á le donk. 12:30-17 och sen 18:30-20:30. Jag fick vara lite chef i köket och fixa med beställningar. Sweet. Fast d va skitnervöst jue. Måste hålla skåp. Tappade några gånger, men inte alltför mycket. Boppen stärva lite, så där sket d sig.

Anywho, sen var jag och storhandla med Hansson för hon har bil och hon är snäll! Rullar iväg så mycket pengar då jag handlar nästan varje dag. Och speciellt det där med godiset! Har lagt på mig lite vinterkilon, som måste bort till sommaren om man ska täckas springa omkring i någon bikini, hujedamej:D

OCH whoops. Klockan redan kvart i 3 på natta. Eh, har suttit och designat jue. Varför ska man vara så kreativ på natten för?

Resultatet -->

En affisch för vårt påhittade företag hop on hop off trains. Vad tycker ni?

Såklart skulle man vilja fota snygga ungdomar och staden själv eller ja mer beställa dem av en proffsfotograf. Nu får några stackare som jag hitta på internet vara med istället, helt ovetande:D

Är inte helt hundra på kartan, men det är iaf en bra början. Huvudsaken i det här skedet är att producera!!

MATCH imorgon i Mockfjärd kl. 14:00 mot Vallentuna. Nu jäklar ska jag vara back on track. Ska vara bäst i försvaret har jag bestämt mig!

Kommentarer



skrivet 2009-02-28 klockan 08:08:19

COOLT ASSNYGGT BRA IKA!

Är du ivrig att vinna nästa tävling nu. Dags att vinna modell tävlingen?? =)





skrivet 2009-02-28 klockan 12:03:31

Tjusigt!! Jag trodde det var en riktig annons och skulle börja läsa om hur du skulle resa i sommar - trodde jag! :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar