Söndagssnack

skrivet 2009-02-15 klockan 21:11:11
Trevligt värre på tjejmiddagen i fredags. Tack än en gång Line och Maria som styrde upp. Kåren i Falun var dock en besvikelse och vi åkte hem rätt tidigt.

Av någon underlig orsak var jag helt däckad på lördagen. Hade ingen kraft i kroppen och var tvungen att sjukanmäla mig till jobbet. Sov i princip hela dagen. Helt sjukt. Idag mår jag bättre, men inte helt 100%. Är inte förkyld eller nåt sånt, utan bara utan kraft i kroppen. Någon som haft samma?

Vi hade match idag och jag var så usel att det är hemskt. Fick inte tag i bollen och när jag väl gjorde det kunde jag inte skjuta ordentligt. Fy va jag sög! Förhoppningsvis första och sista gången jag gör en sån match.

Nu ska jag se på Kingdom of Heaven.

ps. Mamma var tvungen att gå hem tidigare från handbollsmatchen mellan BK och Sjundeå då den var så jobbig att se på pga 3 spelare som spela "fult" i Sjundeå, haha. Hon blev SÅ trött. Det var det roligaste jag hört på länge. ds.

ps2. Vilket grymt sug jag hade efter cheeseburgare när vi kom hem från matchen idag, helt sanslöst. Tur att det var så kallt och att Hansson inte sett mitt sms. Annars hade jag köpt typ 10st! ds2.

Kommentarer



skrivet 2009-02-16 klockan 22:34:38

Hej Ika!

Skumt det där med mattheten i kroppen, jag hade exakt likadant i fredags. Skulle jobba 9-17.30 men var tvungen att åka hem redan kl.12, det kändes som någon sugit ut varje droppe energi ur mig, musklerna var inte med mig och jag var helt tom i huvudet. Åkte hem och sov i 17 timmar och sen var jag "friksk" igen. Vi kanske börjar bli gamla?! Sköt om dig! Kramar.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar