Vi går mot bättre tider.

skrivet 2009-02-19 klockan 22:58:03
Alright. Jag har tagit lite av min power back. Den här veckan har jag gymmat och tränat mycket. Sen har jag jobbat på donken och idag var jag vikarie på dagis. Mår fan bra av att jobba. Då fokuserar man på annat och är inte så självcentrerad.

Har också gjort lite andra små ärenden som jag skjutit på. Jag är mycket duktig på att skjuta på saker. Som t.ex. linjär algebran. Det hänger alltså på en fjuttig mattekurs på 7,5 poäng för att jag ska bli ingenjör. BLÄ!

Idag på dagiset Tellus var det full fart. Har inte haft så små barn innan. Där var blandade åldrar, vissa hade blöja ännu. Tur så behövde jag inte byta, puh! Kommer ju inte ihåg hur man gör. Sen kräktes en unge på mig. Najs. Så nu får vi se om jag blir magsjuk, peppar, peppar.

På tal om peppar, så hällde personalen i sig vitpepparkorn för att klara sig. Har faktiskt inte hört om den här huskuren. Hmm, borde kanske ha tagit några.


Nu måste jag designa vidare. Vi har skissredovisning imorgon på oilja&vinäger presentförpackning och en Högskolan Dalarna affish med temat "Du försvinner inte i mängden".

Sen ska jag jobba 16-20:15 à le donk.

Match på lördag i Täby. Jej!

Kommentarer



frida
skrivet 2009-02-20 klockan 15:31:54

Hejps, lycka till med matchen på lördag! hoppas du hittar målivraren å försvarskämpen i dig! vi har träningsmatch på söndag mot c-pojkarna. hah. kram - snart får du si å leka med rockie! jej



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar