Äntligen vinst!

skrivet 2009-01-17 klockan 16:18:40
Jah, då vann vi mot Hedemora idag hemma i Maserhallen. Jag spelade inte så mycket, kanske 10min i båda halvlekarna. Men gjorde desto mer mål:) Tror det blev 3st. Ett kontringsmål också, jess. Tack för perfekta passningen Linnéa. Helt okej att inte spela så mycket. Konkurrans bygger ju upp spelivern.

Missade 2ggr i försvaret, så d var väl godkänt, men man kan ju alltid bli bättre. Vi gör inte världens match, då vi faller in i deras tempo, men vi vinner med 10 mål. Och en vinst har vi inte haft på en tid nu. Äntligen vinst! Dessutom fick jag alla rätt i frågesporten som vi alltid har innan hemmamatcherna. Jess!


Bild från matchen i Hedemora. Jag i mitten.
Bilden är tagen från Hedemoras hemsida.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar