apelsindrama

skrivet 2009-01-23 klockan 21:48:15
Seriöst, köpte 5 apelsiner från willy's och dom ramlade inte 1 och inte 2 utan 3 gånger i backen då jag skulle cykla hem. Första gången märkte jag inte det, då jag cyklade lite offroad och hade dem i hängande från högra handtaget. Plötsligt 10m senare märker jag att de åkt igenom påsen. Tur så hade jag dem i 2 påsar, så de var fortfarande i sin första påse. Iaf så hämtade jag upp dem och efter 50m *tjoff* så hände det igen, fortfarande var de i sin första påse, då jag råkade ha en extra som jag använde som andra påse.
Nu kanske man tror att jag skulle lämna dem där men, nix! Provar en gång till, nu med enkel påse. Haha, efter 5 meter *plupp* *plupp* *plupp* rullar mina kära apelsiner längs den snötäckta marken. Aaaargh, sen trotta jag in dem i min väska ist. Hur kan det vara så jäkla svårt att få hem 5st apelsiner?

Kommentarer



Hansson
skrivet 2009-01-23 klockan 21:53:47

Det är sinnessjukt men en otroligt rolig historia :D Hehe...jag hade fn lämnat de till slut...


kristin
skrivet 2009-01-25 klockan 16:03:05

Hahahahaha



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar