busy busy

skrivet 2009-01-22 klockan 22:32:47
Ojoj, nu drar allt igång. Grafisk design 2 har vi redan 2 projekt på gång. Vi blev indelade i grupper idag och jag fick Erica, Sofie och Lars. Det blev en bra grupp. Vi fick bra med idéer. Jej!

Lite andra projekt på gång också. Nice!

Heliski i Kittelfjäll 5-8 feb. Nu behöver vi hjälp med solonumret! Vad ska vi göra för att underhålla er?

Helgen ter sig. Jobb imorgon 10-15. Jobb på lördag 16-20. Har jobbat fler timmar en någonsin på en månad. Ska bli kul med lön nästa månad:)

Match på söndag i Stockholm mot Stockholmspolisen. Avfärd 12:30. Match 17:00. Hemkomst 22-tiden.

Haha dagens skratt, kul på träningen idag när Hanna P rev sönder Elins tröja. Igår var Elin också inblandad i "träningens-skratt" då hon blev träffad av Helena Hs underarmsskott. Haha. Vi har fan kul på våra träningar!

Kommentarer



Anonym
skrivet 2009-01-22 klockan 23:16:53

Tja!



Trodde först att du menade mig (ang Helena H) men kom på att det finns en till Helena H :D


ika
skrivet 2009-01-22 klockan 23:33:44

Ajooo, fan..jag som tänkte vara smart och skriva H efter Helena! Haha!


Hansson
skrivet 2009-01-23 klockan 00:10:06

Haha... Tanken var god :) Det är ju inte så vanligt med samma initialer och dessutom samma förnamn...iaf inte i ett lag. Näe nu är det god natt...



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar