Finland tisdag och onsdag

skrivet 2009-01-29 klockan 21:02:05
Jihuu, Finland på måndag eller ja, kvällsbåten på måndag med buffé (=gott) och anländer till Helsinki, Suomi på tisdag förmiddag. Då blir det sightseeing i huvudstaden för mina partners in design Kajjan och Johny. Vi har dessutom lyxen att besöka syster yster på riksdagen och luncha med henne.

Sen ska vi bygga monter på båtmässan! Ska bli spännande att se hur vår design funkar i verkligheten. Sen ska tjejerna få se lite av mina hemtrakter. Så alla kära karisbor, se till att visa upp er från eran bästa sida på tisdagkväll på serendipity:)

Kommentarer



kleinschwester friedchen die apfelstrudel
skrivet 2009-01-29 klockan 21:15:54

Hördu du, kan ni komma kl 12 typ, för jag blir så hungriger annars, å så blev mitt kvällsmöte just inhiberat så jag kommer tidigare till stan oberoende..? kmr me ti serendi på kvälln, jihaa!

(synd me boarden och det, begagnat e inte värt så mkt för veritas, men nog för en sj) men du säger till bara, så fixar syskonen lite cäääsh =D



Välkomna till riksdagen! Hoppas vi lyckas bonga nån kändis... ska kolla vilken tid Sauli väljs till talman igen ;)

det är på tisdagen kl 12!!! Då samlas riksdagen efter jullovet igen, men det är inte riksmötets öppnande, det är först på onsdag, men det är val av talman bla bla bla.

phui, alltså välkomna! Ska göra det intressant för svenskarna.

kram



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar