Gott nytt år!

skrivet 2009-01-02 klockan 16:11:29
Eller som min lågstadielärare Isa sa Grått nytt hår:) då vi minglade på Raseborgs stads nyårsmottagning igår. Jag fick gå som min systers avec. Hade min franska coctaildress som mamma tyckte var alltför kort:) Men med lila tights kan d ju int bli fel. Det är ju säsongens färg informerad min trendige lillebror Frey:) Jag var jätte snygg i alla fall:)


Nu har Karis, Ekenäs och Pojo blivit Raseborg. Måste säga att som pins funkar ju det nya vapnet, men annars..ja-a, finns ju knappast fulare och banalare. Men jag vet inte om det är så jätte hemskt stort problem?


Kommentarer



kristin
skrivet 2009-01-02 klockan 21:16:11

jag har sett en väg i stockholm (kista/sollentuna) som heter raseborgsvägen! tänkte på dig när jag åkte på den =)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar