jäst, pipi, bränd

skrivet 2009-01-12 klockan 20:55:46
Lite handboll sen blir allt bra igen:)

Har varit en seg dag. Sov alltför länge och kom inte ur huset förrän jag hade tvättid. Sen var ena tvättmaskinen sönder, så det tog längre än väntat. Får inte bort vinstänket på min gula benettontröja osm jag fått av sebbe:( Har haft huvudvärk och ont i halsen. En lampa brann. Vädret är asdåligt, varmt och blåsigt och snön har smält bort:(
Men efter dagens träning mår jag mycket bättre. Jee.

Vårt heliski har blivit uppskjutet till 5-9 februari. Och jag ska till Finland 2-5 feb. Så blir en späckad vecka. Det som är bra är att jag missar endast 1v handboll och 1 match. Sen kanske jag hinner åka lite bräde innan Kittelfjäll nu också, vilket skulle vara bra!

Hmm, funderar på att hoppa av tryckteknik 2. Men fan, jag har aldrig hoppat av en kurs, känns inte helt rätt. Mitt samvete plågar mig redan när jag bara funderar på saken. Fy. Men viktigast är linjär algebra och att få till en fin portfolio innan jag slutar. Sen måste jag styra upp det här med x-jobb också. Suck. Ska ju vara kul med skola och inte bara bekymmer. Märkte ju att jag inte fått betyg i grafisk design 1. Snyggt! Vad beror d nu sen på?

Aja, nu är tv-licensen betald iaf. Tycker verkligen den borde tas från skattepengarna ist. Vem i det här landet ser inte på tv och har aldrig lyssnat på radio, man undrar?

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar