Romme!

skrivet 2009-01-25 klockan 13:17:11
Igår fick jag äntligen åka snowboard. Tack vare Hansson! Det var en snöig och blåsig dag i Romme, men desto mer puder. Fick ett par riktigt sköna åk. Var dock tvungen att hyra bräde och boots, då någon stulit min snowboard och mina boots från förrådet på Bullermyren.

Helt sjukt! Skulle ner och hämta den på fredag kväll och hittar, inte mitt hänglås som är uppbrutet utan, någon annans i mitt förråds dörr. Öppnar det och ingen snowboardbag i sikte. Va faaaan! Hittar senare mitt uppbrutna hänglås på marken.

Kontaktade mor, Sebbe och Kajjan för att försäkra mig om att jag haft den i Borlänge och inte i Finland. Men den har inte varit någon annanstans än i mitt förråd sen jag flyttade till Bullermyren 1 nov. Man blir bara så ledsen. Visst den var gammal, men så mycket den har varit med om med mig. Alla alpresor och sälen och ja. *snyft*

Imorgon ska jag ta itu med polisanmälan, försäkringstjafs och TUNABYGGEN!!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar