Spela sig

skrivet 2009-01-26 klockan 00:50:32
Har varit fram och tillbaka till sthlm idag. Vi hade match mpt sthlmspolisen. Spännande match var det som kunde slutat bättre. Vi förlora med 1 mål. Vi började med att ligga under med 5-0! Jag var inte i öppningssexan, så fick försöka heja på från bänken. Kom in efter 10min och gjorde en asbra insats! Blev väl 3 mål tror jag. Wiii!

Sen i andra halvlek fick jag inte tag på linjen i ett skede av matchen där det skulle ha varit viktigt, så det stör jag mig på fortfarande. Aaagh, man ska ju vara bäst när det gäller. Nästa match, då fan!

Hansson var grym idag! Kul att det lossnat för henne. Hon spelade dessutom mot en av deras bästa spelare och retade gallfebern på henne. Mycket underhållande:)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar