tisdag i helsingfors

skrivet 2009-01-02 klockan 16:25:53


I tisdags var jag in till Helsingfors och träffade min bästaste Mirre! Vi har inte setts sen jag vet inte när. Iaf ett år sen. Som vanligt var det som vanligt:) Vi babbla på i ett och uppdaterade varandra på våra liv. Vi senlunchade på Tori, det var gott. Kycklingpasta blev det för oss båda. Pesonalen var lite slö, men mysigt ställe.

Mirre är i London och tänker vara det ännu en stund. Är lite avis på henne. Kanske jag också ska söka mig dit. Ex-jobbet kunde jag göra där, men ska nog främst försöka åka till Wien, till syrrans ex Phille som är art director. Då skulle vi kunna göra en 3dje påsk i Ischgl! Åååh, så det skulle vara HÄRLIGT! Love that place!

Sen gick vi till Mirjams tvillingsyster Sara och jag fick kika på hennes lgh. Supercentralt verkligen! Nice! På vägen dit gick vi förbli skrinskoplanen på järnvägstorget. Litet av NY i Helsinki:) Nice!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar