vitaminer

skrivet 2009-01-22 klockan 01:42:12
Blev inhopp på donken ikväll, 21-00, det var lökigt. Men det är ju bra att man kan hjälpa till såhär också. Nu är jag dock pigg som en mört. Har ju köpt och käkat vitaminer idag också. Värsta shoppingen på apoteket blev 300kr. Måste passa på att handla nu medan jag har pengar:)

Kan vara bra att få i sig lite tillskott även om jag försöker äta mycket frukt och grönt. Förresten asgoda apelsiner på willy's:D ..men oftast blir det branflakes eller nudlar. Men äter iaf havregrynsgröt varje morgon. Idag var 4 pers sjuka i handbollslaget. Vi spela mest 3 mot 3. Gick helt okej. Var en bra träning iaf. Jej!

Idag började grafisk design 2. Nice! Hoppas det blir en bra kurs. Ska se till att börja med uppgifterna i tid bara!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar