negativ

skrivet 2009-01-15 klockan 22:36:10
Ja-a. När ska oflytet ta slut. Idag missade vi rejält med Jonna i DT:n. Kvinnan i fråga t o m klagade på att jag skrev upp, vad de ville ha som kompensation för att det blev fel, på en servett. Ja, skulle dom inte ha så mycket som dom ville, skulle jag inte behövt en minneslapp. Det var tydligen sunkigt eller nåt att skriva på en servett. PÅ RIKTIGT!!!???

Har inte hittat tajmningen i försvaret i handbollen ännu heller. Åh, så jäla jobbigt. Sen fick jag inte öva linjegrejerna idag heller. Visst de andra linjerna måste ju också öva, MEN kan vi inte alla öva samma sak eller? Jag fattar inte. Slutade med att jag började gråta efter träningen då tränaren berättade lite hur han tänkt med att dom andra ska spela mer nu i helgen. Så himla frustrerande att inte vara lika bra som förr. Dessutom tycker jag dialogen är dålig i laget. Ge mig min bästa handboll tillbaka!

Okej, livet kan ju inte vara en dans på rosor jämt. Bara att inse. Det kommer bättre dagar.

So long.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar