flip those burgers

skrivet 2009-01-11 klockan 23:50:18
Oj, var lite trött. Måste sova några timmar när jag kom hem från jobbet idag. Började inte så bra, då jag försov mig. Det var förbannelsen av snooze. Inte bra för en person med så lite självdiciplin som jag. Hjälpte ju inte att jag bara fick sova 4h. Erica fick migrän och spydde, så hon måste gå hem. Jobbade i kök idag förutom lite i DT:n i början av dagen. Det gick jättebra. Börjar få häng på det där. Var på alla stationer i köket dessutom. Sweet. Förutom en massa 6-pack som försvann, hmm.

Mackan fick spel idag, haha, det var kul. Han var inte så nöjd på kassaflickorna. Sen fick jag supermycket beröm av Jonny, som hade ätit ett par av mina cheeseburgare och dom vara bara så perfekta! JEE! så himla kul att höra. Man gör ju hundratals hamburgare på ett pass, så det är ju grymt om man lyckas hålla en bra nivå.

Var så himla kissnödig i ett skede på BoP i typ en kvart, sen fick jag möjlighet att springa iväg och kissa. Var supersnabb och Robert undrade om jag glömt dra ner byxorna, haha. Det var ett rejält tryck i blåsan kan jag lova:)
Blev några timmar på donken i helgen 9,5h på fredag 7,5h på lördag och 8,5h idag. Blev cheesebugerdiet, haha. Har ätit 3st alla dom dagarna:)

Ny vecka imorgon. Time flies.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar