biceps

skrivet 2009-01-19 klockan 23:20:10
Trevligt med tentafest på kåren igår, även om jag inte skrivit en endaste tenta. Jag laddade med att städa, gymma och se på handbolls VM. Hade min nya top på mig, men den var inte riktigt dansvänlig, men den är rätt läcker. Även om det blev en vinare och 3 redbullvodka, så blev jag inte speciellt full. Hade en passlig buzz. Tack till mina favoritfestarfriends in crime Kristin och Line. Ni är nice! Hoppas ni mått lika bra som jag idag:D Tror det var pizzaslicen jag har att tacka.

Idag har jag sovit, ätit och tittat på och tränat handboll. så nice med handbolls VM och tv4 som visar massa matcher. Me like! I handboll kan jag dessutom heja på Sverige, för det dröjer nog några år innan vi får se Finland i dessa sammanhang.

Imorgon blir det skolprojekt. Vi ska bli klara med trycksaksproduktionprojektet som vi gör för Sebbes företag ET-flex. Det hela slutar ju med en visit till Helsinki med mina partners in design, Johny och Kajjan. Sweet!

Idag på träningen fick jag lårkaka i min vänstra biceps av Maddes armbåge. Det var inte så skönt. Har ont när jag spänner den. På tal om muskler och biceps. Kolla in min stenhårda arm, mycket jobb ligger bakom. Måste säga att jag är rätt stolt. Såpass stolt att jag måste sätta upp en bild på bloggen:D

Kommentarer



Anonym
skrivet 2009-01-21 klockan 18:53:20

haha, jobbet på din stenhårda arm, är det photoshop du syftar på då eller!? ;)

konstigt att ingen av oss blev fulliga i söndags, drack ju som sagt ändå en del. jag mådde bra, men var ju inte hundra i fart dan efter inte =)



ika
skrivet 2009-01-22 klockan 21:17:32

Förmodar att det är du Kristin som skrivit kommentaren!? Verkar vara svårt att få med avsändare där.

Syftet och syftet, haha. Du får väl ta å känna och avgöra;)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar