working girl

skrivet 2009-01-09 klockan 18:24:13
Blå och gul sitter jag nu här och ska snart bege mig till Kupolen. Ska jobba natt på donken. Jobbar hela helgen, så inget ledigt här inte. Jobbade så lite förra månaden, så måste ta igen det nu och dessutom åker jag ju bort i slutet av månaden, då vi ska göra vårt heliski med Kristin. Sen ska jag till Finland me Johny och Kajjan i början av Februari. Det är mycket nu!
Skulle behöva åka lite bräde också innan Kittelfjäll äventyret, men hur i h-lvete ska man ta sig ut till Romme! Ge mig en bil!!

Vi förlorade igår. Fan! Vi ledde i första halvlek och hade bra spel, men sen orkade vi inte riktigt. De hade bänken full med bytesspelare, medan vi hade 3. Malin var helt strålande i målet, så det var härligt att vara i hennes lag.
Jag spelade lite ojämt. Missade ett friläge också, fan. Börjar kännas frustrerande nu att jag inte träffar rätt i försvaret. Vill, vill, vill vara bäst! Kämpade iaf. Har blåmärken på armarna och är öm i kroppen.

So long.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar