Hårda tider.

skrivet 2009-07-21 klockan 21:40:18
Bärtajm. Idag har jag ätit hallon, blåbär och smultron. Ska nog plocka en hel hög med blåbär som vi kan frysa in. Finns hur mycket som helst här ovanför runt sågspånsbanan. Hallon finns i trädgården. Och lite smultron vid gregoiusgatan. Mums.

Såg blåbären då jag var på min första joggingtur sedan jag varit hemma. Hehe. Pajjade ju knäet på beachhandbollen i Borlänge i början av juni och sen dess har det varit instabilt och jag har varit grymt försiktig. Det enda jag gjort har varit att gå runt kvarteret med mamma ett par gånger och cyklat ett par gånger. Inte så bra med tanke på att det alltid finns mat hemma och lite smått och gott som man popsar i sig.

Fick lite skräckupplevelse då jag testade mammas nya våg som hon köpte då hon ville ha en liten matvåg på 3kg och så fick hon en stor på köpet. Jag väger nu det mesta jag vägt någonsin i mitt liv. Fy fn! Alltså gått över den där gränsen på 70kg. Eh, typ 10kg övervikt på flickan nu. Så ja, de var bara att ta sig i kragen och springa lite. Gjorde bara en 2km idag och knä var inte riktigt hundra och inte heller andningen. Har iofs haft en förkylning, så kanske det eller sen astma pga katten. OCH inte att glömma så är konditionen inte den bästa så det dåliga flåset kommer på köpet.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar