Borlänge

skrivet 2009-06-10 klockan 14:48:01

Ville inte lämna de chokladbruna ögonen. Saknar.

Nu är jag i Borlänge igen. Igår natt klev jag innanför dörren till min lägenhet och det kändes superkonstigt. Kändes tomt. Hansson var supersnäll och skjutsade mig. Även om jag inte fattade vad hon sa i telefon när vi pratade. Haha. Hon börja dra allt på engelska.

Och nu får jag lära mig använda å igen:)

Sitter på skolan. Här bygger de om för fullt och det trådlösa nätverket är inte superbra. Jobbigt läge för jag har inte internet i lägenheten längre och Kristin har mitt mobila bredband. Tänkte jag skulle göra klart hemtentan i trycksaksproduktion. Kunde ju vara på tiden. Nån som vill skicka de rätta svaren till mig så jag kan ta sommarlov;)

Imorgon har jag tandläkare. Håll tummarna.

Ring mig ni som vill prata. Varning jag har stark finlanssvensk dialekt just nu, inget anpassningssvenska här inte:)

Kommentarer



skrivet 2009-06-11 klockan 10:49:13

Välkommen hem! Om du känner att du inte har nåt att göra och vill måla så finns en tom tavla här : )



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar