hangover

skrivet 2009-06-06 klockan 13:02:25
Phille sag inte alls risig ut när jag nyss kom hem. Huvudet under kudden och klagande. Gav honom huvudvärkstablett och nu verkar han bli normal. Tablett och dusch gör susen. + 1 liter kaffe. Nu hostar Phille lite oroväckande. Tror han börjar bli lite gammal för santdär festande.

Igar var det shopping hela dagen. Nice! Köpte pink strumpbyxor till min lilla franska coctailklänning och en pink slips till Miko, sa vi matchade. :D Han fick en svart skjorta ocksa. Det är sa mycket roligare att köpa grejer at andra än sig själv. Han har ju dessutom fördelsedag pa mandag, sa blev ett par boxers, t-shirt och skissblock+akvarellpennor. Ska visa mina fynd lite senare. När det typ regnar, för ska nu i duschen och sen pa stan igen. Wii. Sista helgen i Wien jue.

Igar var vi pa hemmafest hos Kathi. Supernice lägenhet, supercentralt. Jag vill ocksa ha en san. GIVE ME! Det var trevligt, men vi gick alltför tidigt och kom till FHM-partyt alltför tidigt. Vi skulle ju inte alls ha behövt ga sa tidigt da vi var pa VIP-listan. Miko känner en av arrangörerna. (Inte tidningen FHM)
Sa där var det ingen go, sen blev vi sa dasiga att vi som trakiga par gick hem. Temat var sexy business:)
Där hade man klätt up sig och sminkat sig nästan förgäves. Damn! Sa det var en okej kväll, men vi kunde ha gjort den sa mycket bättre.

Ikväll är det fotboll. Österrike-Serbien och Sverige-Danmark. Funderar om man skulle se matcherna pa 1516. Kan hända att de visar bada. Kunde vara sweet att sitta där.

Imorgon ska jag göra 3 av konstmuseérna. Kan inte aka fran Wien och inte varit i minst Leopold. Där finns nagra av mina favvo verk av andy warhol och egon schiele.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar