Yesterday

skrivet 2009-06-02 klockan 13:25:36
Med risk för att bli tjatig. Mycket miko hit och dit, men ni vet ju hur det är. Och vi maste ju ta vara pa tiden nu när jag aker om EXAKT en vecka. Sen vet jag inte när vi ses igen. Mycket hänger nog pa mig om jag är beredd att aka ner för att jobba en tid (om jag kan fa jobb här) eftersom han har skola kvar, även om han nog kan tänka sig komma upp till Finland/Sverige.

Jag har ju sökt AD pa Peppar/Papper, men de har nu inte hört av sig nagot mera, sa antar att jag är ute ur rullarna.

Iaf, sa igar var det helgdag här i österrike. De firar pingsten lite mer än uppe i norr. Dom e ju katoliker här. Det är minst en helgdag varannan vecka, rätt skönt om man jobbar. 

Miko hade match och som duktig flickvän var jag och se pa när de förlorade 7-2. Eftersom jag har semester sa drack jag en öl i andra halvlek. Fatta hur god den var:) Maste ju ocksa belöna mig för att jag joggade 9km innan jag akte till matchen. Kan dock lova att mina ben var lite gnissliga pa den kalla kvällskvisten.

Lite kul att ha varit runt pa en massa sportplaner här i wien i och med mikos alla matcher, men lite trakigt ocksa da de bara förlorar och inte spelar som ett lag. Da blir jag lite sur. Kvaliteten pa fotbollen kan man ju heller inte hurra för. Men jag vill ju att min pojkvän kommer och ser pa mina handbollsmatcher även om de kanske inte är sa underhallande heller sa man far ta det bara:)

Nu ska vi träffas vid 14:30 pa stan, sa jag maste hoppa i duschen. Har degat runt i pyjamas hela förmiddagen, skönt :D

Inte min bästa vinkel, men jag var riktigt snygg igar. Vet inte vad som hänt;)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar