Bloggar från tåget

skrivet 2009-03-16 klockan 09:35:08
Sådärja, nu har jag varit hemma i suomilandet. det var nice. Hängde med syster och hennes hund. Hängde med mamma och fixa fylld tårta. Kalasade med släkt och festade till det med vänner. Höll inget tal dock, scenskräcken satt in:) Men syster vet nog att jag älskar henne, så behöver inte berätta det för hela världen.

Affes var till och med riktigt roligt. Kommer nog inte ihåg alla jag pratat med. Dansade mycket och hade sällskap av Julle. Hon är supertrevlig. Hoppas vi kan umgås mer i sommar:D Fick sen också skjuts hem. Allt var mycket random i trappan på väg hem.

Sen fick jag reda på att Sebbe har ny flickvän. Det tog jag ganska hårt, men samtidigt så är jag ju glad för honom. Mycket blandade känslor där. Inte lätt att släppa taget efter fyra år.

Nu är det SUPERstress i skolan, lär vara där hela natten. Sen om två veckor bär det av till Wien. Wohaa! Vart ska detta sluta. Bara att hänga på när livet rullar.

Tänker tillbaka på ljuva studenttider. Snart börjar en nya era i mitt liv. Ser framåt!

Ung, platinablond och oförstörd år 2001.

Kommentarer



skrivet 2009-03-16 klockan 10:00:54

vi ses i skolan då! panik typ!


skrivet 2009-03-16 klockan 12:49:46

haha ÅH va snygg du var i blondt! =)


kristin
skrivet 2009-03-16 klockan 21:50:47

vad hände i trappan???



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar