I'm a winner

skrivet 2009-03-27 klockan 11:45:24

Jej! Vann frågesporten som vi har innan alla hemmamatcher, för att få oss att tänka på annat innan spel. Jag vann ifjol också. Frågorna är väldigt blandade. I början fanns det ofta en finlänsk fråga med, men det slutade Tommy med då jag klarade de svenska frågorna galant.

Helt nice att vinna och få bekräftelse på den påstådda goda allmänbildningen och att få presentkort till Kupolen. Sweet! I år var det dock tight. Endast 0,3 poäng skilde mig och Hansson som blev 2:a.

Kommentarer



Hansson
skrivet 2009-03-27 klockan 23:31:46

Det är väl bara att gratulera, även om jag är en äckligt dålig förlorare. Dock ska jag erkänna att om jag ska förlora så ska det isf vara till någon som är bättre... Grattis, även om det suger... Fn i övrigt så kommer Hansson sakna dig otroligt mkt!


kristin
skrivet 2009-03-28 klockan 02:11:20

haha, som om inte du har flyt nu då! fan va najs!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar