Jag nr 14.

skrivet 2009-03-08 klockan 21:57:38

Sverige - Island i damjunioremkval. Bra uppladdning inför egen match.

Mittdalarna Åkerberga idag då alltså. En trevande match; bra lägen, mycket stolpskott och ett lite för dåligt försvar. Jag var övertänd och rusade på, man vill vara på alla positioner samtidigt. Norén satte många straffar idag, vilket var bra. Tror hon missa 2 och sen fick Wilma sätt några. Mycket straffar fick vi iaf. Prosén offra sig som vanligt och var den som fixade straffarna.

Vi ligger under efter första halvleken och jobbar oss in i matchen. Vi ligger jämt, jämt, men Åkerberga har ett litet övertag. Dom får lite väl lätta mål, då de satsar stenhårt och är mycket fysiska. Vi är lite klena. I slutet har vi chansen att ändå ta hem 1 poäng, men slutsignalen hinner gå innan Wilmas sista skott går i mål. Surt sa räven! Förlust med ett ynka mål.

Det är tillfälligheter som gör detta. Dom fick många turliga returer och vi hade mycket stolpskott. Åh, så svinigt. Jag fick mycket speltid och det tackar jag för. Hade massa energi kvar i slutet, jej! Nedan ser ni lite actionbilder av mig och laget. Taget av Örtis, tack. Enjoy!


H2 i försvaret, gapar på som vanligt. Var lite väl övertänd idag och "rusade". Fan.


Timeout. Sista 22s innan halvlek. Vi ska köra en Tommy med utspel.


Jag spärrar ytter 3, Wilma går mot höger. Inte riktigt samspelta där inte.


Jag kontrar och sätter bollen i mååål. Innerstolpen. Fy fan va nice!
Dock enda målet av mig i matchen.

Kommentarer



skrivet 2009-03-08 klockan 22:29:46

härliga bilder.

BRA att du övar på tyskan!!!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar