Sönder

skrivet 2009-03-19 klockan 20:43:27
jag är helt slut.
träningarna gick inte. var liksom inte där.
sista redovisningen imorgon för grupparbetet. skönt. sen är det utställning från och med tisdag kväll, måste välja vad jag vill visa upp. Innan dess ska jag fixa två hemtentor och fixa de uppgifter jag inte är klar med.

På lördag har vi säsongens sista match i handboll. Sen blir det umgänge med brudarna och utgång.

Får ta en månad ledigt när jag slutar skolan. Bo på stugan och bli ett med naturen. Nåt sånt.

Dessutom saknar jag min bebis, som inte är det längre, något så oerhört. Tänker på det alltför många gånger varje dag. Går sönder. Och allt är mitt eget fel.

Kommentarer



skrivet 2009-03-20 klockan 20:33:54

du får försöka tänka på allt roligt i wien istället även fast det kan vara svårt att släppa tankarna från det jobbiga. på söndag ska vi göra en kronhjort och sikten det blir skoj!! kram


Nina
skrivet 2009-03-21 klockan 17:16:55

Tsemppiä, tsemmpiä... åtminstone kommer du bort ett tag nu och får en massa annat roligt att fokusera på! Med lite tur kommer jag på besök:)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar