Eftermiddagssnack

skrivet 2009-05-14 klockan 14:40:48
Har haft problemmage i en vecka nu och det har resulterat i en actimel varje morgon, godisstop och endast 1-2 koppar kaffe per dag. Inte undra pa att jag inte var 100% mig själv igar. Var ju i total brist av socker och koffein, hur kan man vara sig själv utan det:D Min mage har aterhämtat sig lite grann iaf, men ännu inte helt hundra.
Ja, just det, har slutat med tuggummi ocksa.

Nu äter jag italienska jordgubbar. Smakmässigt lägger de sig över de spanska, men slar inte de österrikiska. Längtar till de finska.

Igar at jag kokt potatis. Sa himla gott!

Vi har haft riktigt pissväder här i Wien ett par dagar nu. Jag kan tycka att det bara är mysigt. Fick lite stress av allt det fina vädret, man ska vara sa lättklädd och pressa i solen sa mycket man hinner. Jag är sa langt ifran bikiniform att det är riktigt hemskt. Ska gömma mig i Langstrand i sommar;)

Skämt och sido. En longboard ska införskaffas vid hemkomst till Sverige & en aktiv fritid ska idkas sen i Finland. OCH i helgen är det sjundea cup hemma. Ah, det är pa riktigt en av arets handbollshöjdpunkter, men i ar missar jag härligheten. Snyft.

Kommentarer



Hansson
skrivet 2009-05-14 klockan 18:20:16

Fixar du ett lag till nästa år så kommer jag :) Det är väl en utomhusturnering va?


ika
skrivet 2009-05-14 klockan 18:30:39

Gött, da skriver jag upp dig. Javisst Finlands (enda) största! :D


Hansson
skrivet 2009-05-18 klockan 20:21:29

Det blir kanon vettja :) Glöm inte bort det bara!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar