engagemang

skrivet 2009-05-28 klockan 10:58:15
I Wien uppmanas man på det här sättet.

Vet inte vad jag har fatt för fel. Har de senaste tva veckorna engagerat mig i massa olika fragor pa internet. Just nu sitter jag och lyssnar pa P3 hallå om "elitklasserna" i Sverige. Har tom kommenterat pa hemsidan.

Samma gäller diskussionen om adoptionsrätt för homosexuella par pa yle.fi/svenska. Där har jag tom skrivit tva inlägg.

Och sist men inte minst x3m sex&sant bloggen, där jag kommenterat och fatt syster att kommentera!

Puh, man blir riktigt energisk & trött i kroppen pa samma gang av sant här!

Kommentarer



skrivet 2009-05-28 klockan 12:44:47

har du inte så mkt att göra på jobbet? ;-) =)


ika
skrivet 2009-05-28 klockan 13:37:55

eh, märks det ellär;)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar