Lazy days

skrivet 2009-05-05 klockan 16:19:42
Tva lata dagar pa kontoret nu. Har högst lagt ner en halvtimme pa arbete. Lite trakigt, men jag har gjort CV och sökt jobb. Fixat fotoalbum pa fejjan och surfat runt i allmänhet. Man far ta vara pa dessa dagar, da det inte lär komma fler av dem.

Hade nerv-kärringen i kassan i butiken idag igen. Idag klaga hon pa att jag blanda rakost och frukt i min salladsburk. Haha! Hon visste inte vad hon skulle sla in i kassan eller nat sant. Gissa om hon ropade i den där butikhögtalaren igen! Haha!

Idag köpte jag silvertoning till haret för att ta bort lite av det gula. Har aldrig använt liknande förut, sa är lite nervös. Men har sett fina resultat pa nätet, sa ska prova pa. Det var inte särskilt billigt, sa hoppas det är värt det.

Kommentarer



skrivet 2009-05-05 klockan 19:16:56

silvertoning är jättebra, jag brukar ha i det ca varannan vecka!


ika
skrivet 2009-05-05 klockan 21:14:33

OK finemang;)

därför du är sa fin i haret jämt.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar