Onsdagsfunderingar

skrivet 2009-05-27 klockan 15:45:51
Typiskt att nu när jag ska sluta pa jobbet är jag värsta duktiga och har 3 projekt samtidigt och springer runt och pratar med olika personer. Lite som om osäkerheten släppt. Och ifall jag misslyckas, sa gör det inget eftersom jag slutar pa fredag. Drog världens skämt uppe hos Patrizia, haha. Om att när jag skickar pdf:er fran min privata mail, sa sitter hon sen pa rasterna och skickar mig spam. Det värsta är att jag alltid skrattar mest själv at mina egna skämt. Haha! Men det har varit en riktigt produktiv och rolig dag idag.

Konserten igar var härlig. Synd pa en litet för högt ljud pa en av gitarrerna, men sangaren Gary var helt suverän och rolig! Vi hade tyvärr sittplatser, sa det var inte världens stämning uppe pa läktaren, men härlig att se alla nere pa golvet och allsangen var det inget fel pa. Har nagon video som jag kanske kan kasta upp pa YouTube, speciellt en som Gary snacka sa mycket skit att han inte kunde halla sig för skratt när han börja spela laten och maste avbryta efter nagra rader in i sangen.

Seattle-spelningen 2004 var dock bättre. Den var sa mysig, varm och superbra. Eller kanske det var 2005? Börjar bli gammal. Iofs har jag aldrig haft ett bra minne. Kommer knappt ihag vad jag gjorde igar. Men kommer nog ihag vissa moment fran den spelningen som det bara rös i kroppen pa en.

Ikväll blir det champions league pa en bar som hete Jetzt med Phille&Flo. Miko ska ocksa joina oss efter att han slutat träna, sa det ska bli spännande att se hur det gar:) Miko har ju inte träffat min Österrikiska familj ännu.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar