Happy friday!

skrivet 2009-11-27 klockan 12:47:48
Fick hem en triss lott från Tradera och vann faktiskt 50kr på den. Kul!

Nu hade jag tänkt fara ut och springa, men shit vad det öser ner. Har det typ regnat varje dag den här veckan eller? Jag vet att man inte ska klaga på vädret för i slutändan är det din egen inställning som är avgörande, men skulle nog behöva lite D-vitamin.

Kanske det blir en sistaminuten resa med bästaste Julia över nyår eller i början av 2010. Måste få lite lön först :D (Vi glömmer mina skulder ett litet tag till)

Annars har jag outfiten till morgondagens Gender Bender Bash nästan klar. Sydde tröjan idag. Fn vad jag är skit på att sy. Men använder ju också en 30 år gammal maskin.

Annat som införskaffats är blåa linser, röd hårfärg, leopardmönstrade byxor, 70-tals jacka & glittrande nagellack. Från förut har jag diverse smycken och ansiktsfärg. Laddad femtusen! Ni som inte vet vem jag ska föreställa får gissa!
Har present till födelsedagsbarnet också såklart. Det som saknas är alkoholen. Har inte bestämt mig vad jag är sugen på.

Frida flyttar till Åbo i helgen också. Jag är flytthjälp numero Uno eller det är kanske pappa. Men han är nog rätt så dålig i axlarna.

Kommentarer



Kristin
skrivet 2009-11-27 klockan 13:12:28

ser fram emot bilder på söndag!! :D


ika
skrivet 2009-11-27 klockan 13:16:21

Det gör du rätt i :D


skrivet 2009-11-27 klockan 13:54:27

Bilder, bilder!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar