Dit for den torsdagen.

skrivet 2009-10-22 klockan 22:23:53
Gud va skönt det var att simma idag. Vi var i bassängen en hel timme. Bra där Frida! Sen satt vi lite i bubbelpoolen också. Så nice.

Sen hem och piffa upp sig lite och vidare på vernissage till galleri zebra. Nina hade kordinerat utställning med pressfotografer.

Sen vidare på FBC Elit match i Sisu-arena. Innebandy matcher är nog lite väl långa med 3x20min. Man tappar lite fokus. Jag ropade redan jee en gång när gästande laget gjorde mål. Hups. Elit förlora igen:( Det är nog lite synd om pojkarna, men några riktigt snygga mål fick vi se och Mavve gjorde en riktigt godkänd comeback.

Sen förde vi lite stuff till allaktivitetscentret som Frida samlat på sig. Hon ska flytta till Åbo i slutet av nästa månad. Yay! Jag ska åka in till Åbo med henne på tisdag och ta mig en titt på den nya lägenheten.

Nu ska jag sitta här och uggla lite för att öva in natt-skiftet till imorgon. Oh joy med fredag och lördag natt på shellen. Men nog ska det gå bra:D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar