Minusgrader.

skrivet 2009-10-13 klockan 20:44:25
Shit va kallt det blivit. Jag och Julia var ut på en promenix och fastän jag hade ullmax underställ och vindtät dräkt så frös jag. brr. Skulle egentligen springa idag, men knä gav inte tillåtelse. Fn, det har varit instabilt sen fredagens träning då det blev överansträngt. Har gått bra att gå och jobba iaf, så får vara tacksam.

Hade morgontur idag. Steg upp 5. Gäsp. Det gick superbra att jobba igen. Hade Eva i köket som var jättetrevlig. Så nice när man får jobba och det faktiskt är givande. Me like. Och pengar kommer det! Yay!
Nu vet jag inte när jag jobbar nästa gång. Det beror helt hur det går med sjukledigheter och sånt. Väntar vid telefonen:D

På lördag är det festligheter igen. Yay! Jag och Julia funderar på SINGSTARförfest, men måste få ihop lite folk.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar