My new mac has arrived.

skrivet 2009-10-28 klockan 22:43:46


All the way from England. Ninas polare Dan har fixat. På det här sättet fick jag min macbook pro 300 euro billigare samt ett skitsnyggt Speck hardshell från amazon.co.uk. Leveransen tog ju som ni vet 1v längre än väntat pga av FedEx klåpat med adressen. Dan som är en mycket verbal man ringde och klagade och fixade pengarna tillbaka för leveransen. Gotta love!

Dan förklarar:
I just spoke to a very nice man at FedEx called Terry. I explained that FedEx were breaking EU laws by not recognising Swedish as an official language of Finland (and more specifically addresses written in Swedish), and also that it was very bad of them to not bother calling me. He was very sympathetic and offered a full refund - so free delivery!

Kommentarer



skrivet 2009-10-29 klockan 00:01:36

ASSNYGG!!=)


skrivet 2009-10-29 klockan 08:17:52

Skönt att allt fixade sig! Snyggo-dator.


skrivet 2009-10-29 klockan 11:00:47

åå vad fin! välkommen till silvermac-världen! :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar