Seg blickar framåt.

skrivet 2009-10-08 klockan 08:58:16
Alright snart fredag igen, vart tar veckorna vägen? Helt galet. Jag måste verkligen skicka in min ex-jobbsfrågeställning den här veckan. Seriöst, hur kan man vara så seg som jag.

Frida räddade en bortsprungen hund igår, i pyjamas:) Det var gulligt tyckte jag.

Domen om macbooken föll och den var inte nice. De fick inte ut någon data och för 200e får jag en ny hårdskiva, men servicegubben tyckte jag misshandlat datorn för mycket för att det ska vara värt det. Kiva. Tänkte vänta på att computerDocDan tar en titt på fanskapet eftersom han är lite guru på sånt då han kommer till Ninas fest i slutet av november. Kan ju ändå vara värt att sätta in en ny hårdskiva och sälja datorn till någon unge.

Men blir nog så ledsen på ögat av att all data is gone. Fn, se till att ni har backup människor. Där är SÅ mycket bilder som jag inte bränt ut på skiva... Fatta allt från 2009!!!

Så då köper jag en macbook pro 15", men hur mycket minne och hur fet hårdskiva. Tips?

Eftersom jag nu hamna i den här situationen tänkte jag att jag inte kan sitta på mitt ass längre utan ringde Anna på shell och fråga om det finns jobb. Och hon sa att ja. Så nu ska jag dit idag på möte vid 12. Jobbtur fanns redan på söndag. Så haha, om ni vill komma och skratta mig i fejset på shell finns jag där på söndag :D

Sen har Stockmanns hullut päivät bra pris till wien imorgon; 179euro tur retur, så ska kirra in en sådan biljett. Det blir att fara i början av november en vecka till Österrike. Ni kan tänka er att Miko blev glad.

Så nu blir jag lite längre här i Finland.. ni får väl tas med mig till december, haha:D

Kommentarer



skrivet 2009-10-08 klockan 17:09:44

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEAR GOD NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar