Solen skiner, det blir en bra dag.

skrivet 2009-10-14 klockan 11:46:56

Oh no, jag har tappat hälften av mina läsare då jag varit urusel på att uppdatera bloggen. Men ni skulle själv sitta med en crappy hp och försöka få nåt skrivet OCH bilder, suck. Kommer inte komma några bilder på ett tag eftersom jag alltid måste redigera dem innan jag sätter upp nåt. Så går det när man är lagd åt det hållet:)

 

Iaf, så är jag SUPERhappy. Jag har fått jobba redan 3 turer på 4 dagar och kommer ha natt-tur nu två dagar! Yay! Det är inte ofta man kan ringa en tisdag och få jobb samma vecka. Det är jag iaf j-vligt tacksam för. Tack Anna&Shell!

Nu har jag dessutom kommit överens med Dan i England att han beställer macbook pro:n åt mig +ett och annat så som en ny hårdskiva till gamla macbooken och ett hardshell i grönt till nya datorn. GBP är låg mot Euron nu, så sparar 300 euro. Vilket är SJUKT bra!

På lördag blir det party igen. Har fått värsta feelisen för fest (precis som ifjol med pinglorna i Sverige). Nu har jag min partner in party Julia som känner samma sak. Det som såklart är lite tråkig är att det bara finns A8 här, men sen igen så är alla på samma ställe och än så länge har jag faktiskt haft roligt på A8. Det är ju höstlov för många nu, så det kommer bli mycket folk. Yay! Det skulle nog vara roligt med SINGSTAR på förfesten! *vink

Sen ska jag åka ner till Österrike om 18 dagar! Längtar, ska bli härligt att se Miko igen. Har inte sett honom sen 9de juni. Om man inte räknar med skype förstås. Ska bli intressant att se hur det känns efter så lång tid.

Kommentarer



Malloh
skrivet 2009-10-14 klockan 13:33:58

gudars har ni inte setts sen 9 juni?! Hur har du riktigt klarat dig Ikiliini... Härligt att du ska skaffa dig en macbookpro, då är vi ju twiins. Men vadå hardshell? Jag vill å ha sånt! vad é det? See you in Karjaa.


ika
skrivet 2009-10-14 klockan 14:11:04

Hardshell är som ett skal till datorn. Skyddar och så blir det stylish:D


skrivet 2009-10-14 klockan 14:24:37

Bra att det fixar sig med datorn. Rätt så snygg är den me:)


ika
skrivet 2009-10-14 klockan 14:46:03

i know, skönt. Och allt tack vare Dan. :D


Anonym
skrivet 2009-10-15 klockan 08:43:05

Lycka! =) jobb & dator =)


kajsa
skrivet 2009-10-15 klockan 08:43:38

förlåt. det var jag som skrev. jag är trött.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar