klart man hänger med.

skrivet 2009-09-14 klockan 22:30:11

Har varit lite busy på senaste. Tänka sig. Först hemkomst från Sverige. Sen köra på lite svenska gäster, sen titta sig handboll på lördag, herrmatch BK-46 mot SIF (bra match), sen fixa sig till party med white trash tema (tack nina&mavve), sen affes (överraskande roligt) och sen sova sig fem år på söndag till 15, därefter mat och sen dammatch handboll BK-46 mot ÅIFK (ännu bättre match). Sen serendi med julia.

 

Och idag har jag kört frey och hans dator till Åbo, sprungit runt lite och tagit mor med hem från turku. Och så ska man fixa lite bilder från helgen. Blev inte så många bra. Se dem på fejjan.

 

 

Nu är jag så trött. Har varit en lång dag. Skönt att avsluta dagen med att vara på promenix med Rocks. Frida sitter fast på fullmäktigemöte.

 

Nati nati.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar