Långstrand 360°

skrivet 2009-09-07 klockan 13:14:46

Hann inte uppdatera bloggen innan jag åkte till Sverige, men jag har ju målat det sista i Långstrand nu och det börjar ta sig inredningsmässigt också. Som ni ser ekar väggarna tomma, men ska fyllas med tavlor och fotografier. Ska ännu hitta det perfekta soffbordet. Är sugen på en fet låg mörkbrun kista. Vi såg en sån i Salo med mamma, men den låg på 500 euro. Så det var tyvärr liiite väl.

 

(Lilla byrån vid mittenfönstret ska inte vara där och mattan under matbordet är gammal. Sen kanske det ska komma en lite större tv.)

 

Det är ju knepigt att inreda en sommarstuga då den används högst 2 mån per år. Jag menar det är ju bättre att pengarna går till hemmamiljön man spenderar sin tid i resten av året. Sommarstugan är ju nice oavsett inredning liksom. Även om vår stuga var i grymt behov av liten uppfräschning.

 

Så vad tycks?

 

Kommentarer



kajr
skrivet 2009-09-07 klockan 16:25:31

Ohh värsta RoomService


ika
skrivet 2009-09-08 klockan 16:32:56

Vad kul att just DU Kaj tycker det eftersom jag beundrar dina färdigheter inom inredning.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar